Goodbye 2015 -Welcome 2016 ! - last post in year 2015



Tak to tu máme zas.
Posledný deň v roku.
Pokiaľ Vianoce sa skôr oslavujú v kruhu rodiny a teple domova, Silvester mi príde viac voľnejší a divokejší.
Pre rodiny s malými deťmi to samozrejme neplatí, čo ale neznamená, že si nemôžete spraviť malú akciu do ktorej zapojíte aj najmenších členov rodiny doma.
Malé parádnice určite ocenia keď si spolu s nimi sadnete k Vašim pokladom a aspoň na tento deň im dovolíte "privoňať" do ženského sveta.




Ja osobne už mám na večer dokonca dohodnutú aj svoju osobnú kaderníčku, ktorá si chce vyskúšať na mne jej premiérový drdol.

Pre mladú slečnu som na tento náš špeciálny večer zvolila čierno-zlatú kombináciu šiat.
Zlatou nemáte v podobné sviatočné udalosti čo pokaziť.
Pôsobí elegantným, honosným dojmom a pokiaľ to s kombináciami nepreženiete výsledok bude skutočne famózny.
Kožušiny či už umelé alebo tie "origoš" len pridajú na luxusnom dojme a sú prípustné naozaj vo všetkých vekových kategóriách.


Sofinkine kožušinkové bolerko je z H&M tohtoročná kolekcia a dokonca je v aktuálnom výpredaji.
Ja som ho splašila už dávnejšie a robila som si zálusk aj na čierne prevedenie ale po tom ako sa tento kúsok dostal do kategórii SALE, zmizol veľmi rýchlo. Čomu sa pri pohľade na neho čudovať nemusíme.
Momentálne sú výpredaje v plnom prúde aj u našej obľúbenej značky ZARA.
Práve z minuloročného výpredaja má Sofinka čierne šaty so zlatou potlačou srdiečok, ktoré už stihli zahviezdiť toto leto aj v Chorvátsku. ( príspevok si môžete pozrieť TU )
Je priam neuveriteľné, že tieto šaty stáli necelých 10€.
Ďalší dôkaz toho, že nie všetko čo pôsobí elegantne a luxusne musí byť drahé.
Viac ako na cene záleží na samotnom prevedení, dojme a Vašej schopnosti veci nakombinovať a vedieť ich  nosiť.

Tak Vám teda, milí moji, prajem do Nového Roka 2016 aby Vám to dobre kombinovalo, aby sme Vás aj naďalej bavili aspoň tak dobre ako tento rok. No najviac Vám zo všetkého želám pevné zdravie, ktoré sa nedá ničím vyčísliť ani nahradiť.

Tento nasledujúci rok bude pre nás veľmi prelomový ( nechajte sa prekvapiť ), tak ako bol prelomový aj tento vďaka novým spoluprácam a rozrastení sa nášho pomerne mladého blogu o veľa nových čitateľov.


Všetkým Vám Ďakujeme !

Zuzana

No comments:

Post a Comment