Coat with houndstooth lining



Kabáty, zimné, prechodné, podšité, s kožušinou, na gombíky či zips. Kúsok, ktorý by nemal chýbať v šatníku žiadneho  fashion "maniaka".
V detských konfekciách sú ich ceny častokrát dosť vysoké. Hlavne ak si predstavíte, že v podobnej hodnote si zaobstaráte jeden pre seba, ktorý Vám vydrží dlhšie ako rýchlo rastúcemu dieťaťu.
Našťastie existujú bazáriky pre detičky kde si môžete vo veľmi dobrom, dokonca aj nenosenom stave zaobstarať tieto skvosty alebo predať tie, ktoré sú už Vašim drobcom malé a doložiť si tak do kabátika nového, ktorý môžete zase obdobným spôsobom speňažiť.
Výhodné býva aj odsledovať si výpredaje, ktoré sa väčšinou spúšťajú práve po Vianociach a dokážete si tak "naškrečkovať" zásoby aj na rok dopredu. Ja som tak prišla ku krásnemu kabátiku v ťavej farbe pre Adamka, ktorý ste mohli zazrieť v príspevku TU .
Napriek triezvemu uvažovaniu si aj tak každoročne zaobstarám aspoň 2 kusy kabátikov aj z dievčenskej aj z chlapčenskej kolekcie.
V dnešnom príspevku som si posvietila na moju tohtoročnú srdcovú záležitosť z dielne ZARA aktuálnej kolekcie Boy.

Koľkokrát som išla na stránku ZARA, toľkokrát som sa pri ňom pristavila aj napriek tomu, že už mal Adam doma kabáty dva.
Neľutujem.
Kabátik nieje klasickým kabátikom.
Na hlavnej stránke značky ZARA je prezentovaný ako trenchcoat. Je hrubý a podšitý, hrubší ako klasické kabáty. Vrch je z materiálu obdobného ako bundy, takže pri nečakanej snehovej nádielke alebo daždi nepremokne tak rýchlo ako kabáty klasické. Podšívka je teplá, so vzorom kohútej stopy v hnedom odtieni.
Kabátik má odnímateľnú kapucku podšitú rovnakým materiálom ako vnútro.

Jedným slovom je dokonalý.





Adamov outfit
Kabát - ZARA Boy AW2015
Nohavice - ZARA Boy (minulorčná kolekcia)
Zateplené Gumáky - ZARA Boy AW2015
Baranica - River Island (aktuálna kolekcia )
Vzorovaný šál - River Island  (aktuálna kolekcia)

Zuzana

No comments:

Post a Comment