Baking with IKEA


Pečenie medovníkov, lineckých koláčikov, vanilkových rožkov, medvedích labiek a mnoho ďalších dobrôt idú ruka v ruke s príchodom Vianoc.
Pamätám si, že už ako malá som zbožňovala predvianočné pečenie. To ako som sa mame "nasačkovala" do kuchyne a všetko som chcela pomáhať- teraz chápem, že pečenie s deťmi býva skôr ešte robota navyše ako pomoc. No viem, čo to pre mňa znamenalo, že môžem plniť kolieska lekvárom (popritom nenápadne polovicu povyžierkať), cukriť medvedie labky alebo natierať grilážku tou karamelovou mňamkou a chcem to dopriať aj mojim "pomocníkom".


Tento rok som sa na pečenie s mojimi dvoma "vianočkami" predpripravila v IKEI.

Krásne ozdoby v podaní zvieratiek, špeciálne detské tvary na predĺženej časti  pre lepšie uchopenie či chutné zásterky v dvoch motívoch.
Pečenie je hneď radosťou a zábavou pre všetkých členov :)

Tak nech Vám to dobre pečie a vonia keď ešte doháňate a dolaďujete nejaké tie koláčové resty.








Zuzana

No comments:

Post a Comment