#ootd by ZARA

Some outfits come really naturally like e.g. this one. All the pieces from the current ZARA collection except for the leather sandals, which are 2015's one – similar can be found HERE.

I would specifically point out the “corded” shirt with a tender “boat” neck, which is unbelievably soft and pleasant to touch while its simplicity touches the heart.
Mine touched so much that I ordered also the remaining color variants – white and neon-pink.

As regards to jeans in Sofia's “garderob” – it’s mainly the “skinny” models what you can find in it. There are some “boyfriend” models that I bought myself in the last couple of months and completely satisfied with it – specifically when it comes to the wearing comfort. So, I decided to buy some also for my little miss, the light blue ones as I prefer this color version in case of my kids and myself as well.

The knitted cardigan was mentioned earlier at our FB page. Frankly speaking, I am a bit surprised that its still available in all the sized although quite some time has passed. I initially planned to purchase it from the Austrian Zara. When it was introduced to the market, there used to be on online shop. Unfortunately, the cardigan was sold out “in the speed of light” – likely the Austrian Mams can buy really fast) If some of the pieces got your interest, I made it easy for you – when clicking on the relevant picture, you could go directly to the site.


Niektoré outfity vzniknú úplne spontánne a toto je jeden z nich.
Všetky kúsky nájdete v aktuálnej kolekcii značky ZARA. Okrem kožených sandál, tie sú z minuloročnej kolekcie - obdobné nájdete TU.

Predovšetkým by som dala do pozornosti "vrubkované" tričko s jemným lodičkovým výstrihom, ktoré je neskutočne príjemné na dotyk a svojou jednoduchosťou Vás chytí za srdce. Mňa až natoľko, že som si doobjednala aj zvyšné farebné varianty a to bielu a neónovo-ružovú. :)

Čo sa týka jeansov v Sofiinom "garderob" sa vyskytujú predovšetkým modely "skinny".
Ja som posledné mesiace majiteľom niekoľkých "boyfriend" jeansov a som s nimi maximálne spokojná, najmä čo sa pohodlia týka.
Rozhodla som sa jedny zaobstarať aj mladej slečne v svetlomodrom prevedení (keďže túto farbu rifieľ v lete preferujem nielen u detí ale aj u seba)  s ozdobným opaskom.

Pletený kardigán som Vám už dávnejšie spomínala na našej FB stránke. Popravde som celkom prekvapená, že po tak dlhej dobe je ešte dostupný vo všetkých veľkostiach. Ja som si ho plánovala zaobstarať ešte z Rakúskej Zary. V čase keď bol uvedený na trh u nás ešte online-shop nebol. Bohužiaľ sa tam beznádejne vypredal rýchlosťou blesku (asi maminy v Rakúsku nakupujú rýchlejšie :)).
Pokiaľ Vás kúsky oslovili uľahčila som Vám prácu a kliknutím na obrázok sa dostanete priamo na uvedený kúsok :)

http://www.zara.com/sk/sk/detsk%C3%A9/diev%C4%8Da-%7C-4---14-rokov/d%C5%BE%C3%ADnsy/d%C5%BE%C3%ADnsy-roztrhan%C3%A9-c358088p3526510.htmlhttp://www.zara.com/sk/sk/detsk%C3%A9/diev%C4%8Da-%7C-4---14-rokov/svetre-a-kardig%C3%A1ny/kardig%C3%A1n-z-%C3%BApletu-c358083p3465044.html


http://www.zara.com/sk/sk/detsk%C3%A9/diev%C4%8Da-%7C-4---14-rokov/tri%C4%8Dk%C3%A1/zobrazi%C5%A5-v%C5%A1etko/vr%C3%BAbkovan%C3%A9-tri%C4%8Dko-c720501p3415514.html


Zuzana

No comments:

Post a Comment