Go to school with colar shirt


Dodnes si pamätám na svoj prvý deň v škole.
Na svoje nové šaty s okrúhlim golierikom, na biele vrúbkované pančuchy, na vôňu karafiátu pre novú pani učiteľku.
Pre prváčikov je ich prvý deň plný vzrušenia, napätia a obáv.

...Budem tam niekoho poznať?
Budem sa vedieť naučiť to všetko?
Bude moja pani učiteľka dobrá? ...a mnoho ďalších otázok, ktoré behajú malým/ veľkým zvedavcom v hlavičkách.
My rodičia to prežívame asi rovnako intenzívne aj keď sa snažíme pôsobiť na svoje okolie s nadhľadom. Koniec koncov kde inde nájdu morálnu podporu ak nie v nás :).

Posledný prázdninový víkend je pred nami.
Veľa sa o našom prvom dni so Sofiou rozprávame, spomínam jej svoje školské časy, svoj prvý deň. Dokonca sme už vyberali spolu aj kvietky z ktorých dáme spraviť pani učiteľke kytičku.
Viem, že tak ako mne, aj jej sa tento deň vryje do pamäti a snažím sa spraviť všetko tak, aby to bola pre ňu pozitívna spomienka.
Jedným gestom som ju presvedčila o tom, že už je "veľkáčka", verím jej a môže sa v niektorých veciach rozhodnúť aj sama. A tým bol výber vecí v ktorých chce ísť na tento jej deň "D". Tak ako som si kedysi ja vybrala šaty s golierikom, tak si ona vybrala blúzku s golierikom značky RESERVED, ktorú kúpite od veľkosti 92 - 128 TU. ( pre chladné počasie máme pripravené aj golierikové šaty s efektom tvídu od slovenskej značky MIRAU, ktoré som zjastrila na instagrame ako novú jesennú kolekciu - mimochodom je to vôbec prvý kúsok čo som si od nich zaobstarala :D )









A ako sa chystáte na svoj deň vy? Pamätáte si ešte ten Váš?

Zuzana

No comments:

Post a Comment