Sis&Bro #autumnfashion




"Mať súrodenca, je ten najkrajší darček, ktorý môže rodič svojmu dieťaťu dať." Možno to už bolo viackrát povedané, alebo niekoľkokrát napísané, čo len utvrdzuje fakt, že na tom asi niečo bude.
Mňa museli mať naši strašne veľmi radi lebo mi ich dopriali hneď troch :) Na dnešný príspevok som si ulakomila toho staršieho brata druhého v poradí (po mne).



Moja dlhoročná predstava modelu detí bola najprv chlapec potom dievča.
Nám to osud zariadil naopak a po vyskúšaní mať doma dievčatko ma predstava dvoch sestričiek priam unášala. No aj po druhýkrát nám bolo dopriate inak ako som si plánovala JA !
Dnes však môžem spokojne povedať, že som tomu rada, pretože chlapec a dievča je niečo úplne iné. Zmýšľanie, postoje, reakcie, záujmy... Všetko je to neporovnateľné a o to viac zábavné.
To isté platí aj v oblasti detskej módy a som rada, že môžem siahnuť po kúskoch z obidvoch kolekcií, ktoré môžem skombinovať aj navzájom.



Kabáty pre mňa boli, sú, aj budú neodmysliteľnou súčasťou chladnejších dní počas prechodných období. Pristanú nielen dievčatám ale aj chlapcom. Na trhu je ich každoročne niekoľko variánt, takže výber nieje malý a na svoje si príde takmer každý.
Niekedy nieje na škodu si možno uloviť nejaký ten kúsok v zimnom výpredaji už v predstihu na nasledujúcu sezónu. Mne sa podaril Adamkov kabát v ťavej farbe takto "uloviť" ešte v januári z kolekcie ZARA AW2014 a to za polovičnú cenu.







Na FB ( TU ) stránke som už dávnejšie avizovala spustenie online e-shopu značky RESERVED a ak ste sa ešte stále nerozhodli aj takéto kúsky  tam na Vás čakajú #košeľa #tričko





Adamkov outfit
Nohavice - Zara Boy
Kabát - Zara Boy
Baretka - Zara Boy
Kožené topánky - Baťa 
Košela - Reserved
Tričko - Reserved

Sofinkin outfit
Legíny - F&F
Kabát - Zara Girl
Tričko - Reserved
Kožené čižmy - Zara Girl
Baretka - Next
Sveter - cca 23 ročný veterán po maminke :)

Mama outfit
Vesta - Zara
Skinny jeans - Zara
Sveter - F&F
Kožené topánky - Baťa
Kabelka - Armani Jeans


Zuzana

No comments:

Post a Comment