Panache & MAYORAL


Nikdy som nemala rada jeseň, slnko, teplo, leto a horúce dlhé večeri sú nenávratne preč. Z dní sa vytráca pomaly svetlo a takmer pól dňa stepujete a čakáte kedy pôjdete spať, lebo sa Vám do ničoho nechce ako napríklad teraz mne, ani za svet som sa nevedela prinútiť napísať tento príspevok :).
Všetko sa zdá pochmúrne, usmoklené, na ulici míňate oveľa viac ,,zdutých,, a skleslých jedincov ako inokedy, je to ešte taká tá fáza, že ani - ani (ani zima - ani teplo).
Ráno máte problém častokrát s tým čo si vôbec obliecť, teplomer síce ukazuje 5 ale o pár hodín tam možno bude 17 čísel nad nulou. Tento problém je najmä pri deckách navštevujúcich škôlky, viac chorôb, rýchlejšie prechladnutie / málo oblečené = prechladne lebo mu bude zima, príliš oblečené = prechladne lebo pobehá následkom čoho sa spotí a prechladne - a ak sa nebodaj nazdávate, že na to učiteľky dohliadnu tak sa nazdávajte ďalej / .

Môj pohľad na jeseň sa trošku zmenil pribúdajúcimi rokmi a najmä ho posledné roky razantne otočili moji malý človiečikovia.
Zrazu mi príde jeseň už aj celkom fajn, keď vidím ako sa dokážu váľať v tej kope napadaného lístia a tešiť sa z toho množstva farebných odtieňov na stromoch, ako zápasia o každý jeden gaštan a najmä práve z kratších dní mám pocit,že sú koniec koncov aj prínosné, pretože trávime ešte viac času spolu, doma.
Presne to slovko doma sa mi vynorilo keď som natrafila na topánky značky PANACHE.
Na ich stránke TU zastrešujúcej viaceré detské značky, aj napríklad MAYORAL, Angel´s Face, Tutu Du Monde,Mini Melisa, Monnalisa či chutné Dolce Petit (na ktoré sa tiež čoskoro v príspevku v podaní nás môžete tešiť) alebo v USA veľmi zvučnú a obľúbenú značku detskej obuvi Joyfolie na ktorú si robíme zálusk už dlhšie aj my a tiež si ich budete môcť vychutnať v príspevkoch.
Panache shoes sú priam rozprávkové a nenormálne mi pripomínajú detstvo, pri pohľade na nich si predstavím tie červené hrubé kamašle a kožené topánočky v podobnom prevedení, ktoré mal snáď každí.
Pravdaže nie sú určené na behanie po lese alebo detskom ihrisku, nato som ich samozrejme ani nekupovala, na rovinu ani ja nebehám v 12cm štekloch maratón.
Na jesennú prechádzku do mesta budú však skvelou voľbou vzhľadom na kožený materiál, ktorý je vhodný aj na mokré chodníky a ich neprehliadnuteľný dizajn.


Ďalšie kúsky, ktoré k jeseni ako takej rozhodne patria, sú podkolienky, nadkolienky, pančušky, svetre-hrubé pletené.
Mám rada svetre každého druhu, či už ide o pončá, kardigány alebo klasické svetre, aj keď ako dieťa som ich neznášala keďže moja maminka mala v štrikovaní veľkú záľubu a vie to naozaj viac než skvele, tak som chodila ,,vyštrikovaná,, od hlavy až po päty.
Ako býva zvykom, uhol pohľadu človeka sa časom mení a sama teraz za maminou prídem aby mi uštrikovala podľa mojich predstáv či už sveter, čiapku, šál...
Značku Mayoral veľmi predstavovať netreba, myslím si, že slovenské mamičky ju dobre poznajú hlavne tie modro-koňovské určite.
Ja som na túto značku natrafila ešte keď sa narodila Sofinka, úplne náhodou v jednom z tých maminkovských časopisov, ktorý som si dovliekla z nemocnice v pôrodnom balíčku. Po pravde a bez okolkov vtedy som kvalitou výrobkov vzhľadom na cenu bola sklamaná, tak som od nich neobjednávala už nič.
Teraz po presne 5 rokoch som im dala šancu, pretože mi nesmierne padli do oka nadkolienky a perlový svetrík z ich aktuálnej kolekcie, hrubý na jeseň ako stvorený.
Tentokrát som po výbere až taká sklamaná nebola aj keď je pravda, že som očakávala iný materiál svetríka, tipujem , že tento bude po 2-3 praniach požmoľkovaný ako hrubé rolákové Zara svetre, ale dizajnom a farbou si to pre tentokrát vykompenzovali.


Sofinkin outfit
Kotníkové kožené topánky - Panache
Sveter - Mayoral
Nadkolienky - Mayoral
Šaty - Zara Girl
Kožúšok - Zara Girl
Mašľa - H&M

Zuzana

No comments:

Post a Comment