Headband by jitkita



Každá malá slečna si prejde v určitom veku fázou, kedy chce byť ako princezná a ja som Sofinke toto želanie splnila aspoň takto virtuálne.
Po nekonečnom období rozprávky Cars, kedy sme nekupovali nič iné po dobu 3 rokov len autíčka z týchto sérií, Matterov máme v každom prevedení akom sa len dalo a McQueen ešte teraz zdobí steny a skriňu Sofinky, som sa dočkala zmeny.

Rozprávku FROZEN o dvoch sestričkách a ich silnom súrodeneckom pute, ktoré roztopilo aj ten najpevnejší ľad, pozná asi každý kto má doma malé slečny a myslím si, že ju netreba podrobne predstavovať.
Po pravde pôvodne príspevok do rubriky Sashe-must have, mal byť trochu iný, ale v poslednom momente som sa rozhodla moju predstavu zmeniť potom ako ma Sofinka inšpirovala jej vyhlásením, že sa cítila počas fotenia ako princezná Elza.
A tak som ju na okamih preniesla do krajiny ľadu kde si aj ona sama skúsila čarovanie.

Nádhernú čelenku na štýl ,,boho,, nám vyrobila šikovná pani, ktorú na sashe. sk nájdete pod nickom jitkita a jej ponuku krásnych vecičiek pre malé aj veľké parádnice si môžete prezrieť v jej albume TU.
My ešte nejaké to prekvapenie od nej máme a podelíme sa s ním v inom príspevku, ktorý bude takisto stáť zato ako aj tieto čarokrásne doplnky.

Sofinkin outfit
Šaty - Zara Girl
Ozdoba na vlásky - hand made by jitkita

Zuzana

No comments:

Post a Comment