The time for WELLIES


Ani sme sa nenazdali a po tropických horúčavách sme sa ocitli v opačnom extréme.
Popravde sa na mňa dnes moji chrústi pozerali so zdvihnutým obočím keď som pred odchodom ešte kefovala gumáky a dotrepala im bundy. Adam si samozrejme nemohol odpustiť poznámku ,,načo mu bude mikina,, ale vysvetlenie prišlo samo od seba a ani som ho nemusela dlho presviedčať.
Dnes som aktuálna s počasím a z morských čias sa dnes náš blog trošku prenesie do jesenného závanu.
Tá neopísateľná radosť, keď každá mláka je naša, ale realita by bola úplne niekde inde bez vybavenia akým sú práve gumáky.
Ani tento kúsok móda neobišla, práve naopak, pri niektorých modeloch mám pocit. že vyzerajú lepšie ako klasické čižmy.


Naše gumáky sú minuloročná kolekcia značky NEXT, ktorá aj v tohtoročnej kolekcii ponúka veľmi pekné modely, ktoré si môžete objednať z pohodlia domova TU  . kde pri nákupe nad 20€ poštovné neplatíte.

Pri tomto premenlivom počasí, najmä ako predpríprava na to čo nám ešte len jeseň ponúkne, dávam do pozornosti pršiplášť zo ZARY na štýl bundy, povrch je pogumovaný nepremokavý z materiálu obdobného ako u pršiplášťov klasických, podšitý látkou ako bundička.
Sofinkin model je síce z kolekcie SS2015 ale v kolekcii AW2015 majú obdobné modely.


Adamkov outfit
Mikina - Zara Boy
Skinny nohavice - Zara Boy
Gumáky - NEXT

Sofinkin outfit
Tričko - Zara Girl
Ripped Jeans - Zara Girl
Pršiplášť - Zara Girl
Gumáky - NEXT

Zuzana

No comments:

Post a Comment