Accesssories DOLLY by Le Petit Tom


Som tak trošku zaťažená na túto Holandskú pomerne mladú, no napriek tomu známu značku.
Okrem  klasických DOLLY sukničiek (príspevok o nich sme už písali TU ), ružičkových sukničiek (môžete vidieť v príspevku  TU), tutu sukničiek, šiat a topánok nezabúdajú ani na doplnky a z ich sortimentu si môžete vybrať od doplnkov do vlasov, cez podkolienky štucne až po perlový náramok a náhrdelník.


Ja som pre tentokrát dala šancu ich doplnkom a nechala som ich vyniknúť v kombinácií ,,all white,, .
Šifónová ružička je ponúkaná v niekoľkých farebných variantoch a použiteľná môže byť aj ako doplnok na oblečenie, keďže patent zapínania je dvojaký, aj spona aj klasické zapínanie ako pri brošňách a tým Vám Le Petit Tom dáva možnosť použitia na mnoho spôsobov. Perlový náhrdelník môže zdobiť tak ako krk Vašej princeznej tak aj Váš.
Tak ako aj sukničky aj doplnky z dielne DOLLY by Le Petit Tom som si zadovážila v e-shope DADOO - TU








Sofinkin outfit
Šaty - Reserved
Balerínky - F&F
Perlový náhrdelník - DOLLY by Le Petit Tom
Šifónová ruža - DOLLY by Le Petit Tom

Zuzana

No comments:

Post a Comment