TRAKY A MOTÝLIKY by Katikaaa

 

Šijacím strojom sa to všetko začalo a ním to aj pokračuje.

Dnešný príspevok do rubriky SASHE must-have je trošku netradičný.
Netradičný tým, že som do neho spojila 3 kúsky doplnkov značiek Baťa, MOE a hand made by Katikaaa , ktoré majú čo to spoločné a to - nápad, odhodlanie a cit pre módu.
Tak ako sám Baťa pred rokmi netušil ako ďaleko to jeho, vtedy malá firma, dotiahne, tak sa dnes podobným smerom túži poberať veľa šikovných hand-maderov o čom svedčí aj vlna novovzniknutých značiek, ktorá sa za posledný rok na Slovensku spustila.
Dnes však žijeme dobu, kde konkurencia je veľká a neúprosná a pokiaľ nie sú dostatočné prostriedky alebo neobyčajný nápad udržať sa dlho je problém.
Ako som už mnohokrát spomínala na doplnkoch záleží a ja som si teraz posvietila na tie, ktoré sú už na trhu nejaké to storočie a aj napriek tomu nikdy nestarnúce...
Podkolienky tu boli, budú aj sú, bohužiaľ nie každý výrobca si dá záležať na kvalite a mnohokrát po pár použitiach máte z Vašich podkolienok ,,veľké ponožky,,.
Toto však neplatí o podkolienkach MOE (aj keď po pravde som sa toho bála a dlho som váhala), ktoré ma milo prekvapili svojou pevnosťou a úžasným materiálom.
Zaopatrila som si ich v obchodíku BERRY (TU), kde som si ich rovno aj obchytala, vyskúšala a nakoniec samozrejme kúpila.:) Niekedy mám radšej keď si veci môžem reálne obzrieť, cítiť materiál a vidieť skutočnú farbu produktu, pokiaľ však s tým problém nemáte môžete si ich priamo objednať v e-shope MOE (TU).
Tento príspevok je však v prvom rade venovaný výrobkom zo SASHE.
Stránka predajcu (TU) mi padla do oka okamžite, neskutočne ma nadchol nápad kombinácie sady - traky + motýlik v rovnakom prevedení.


Po väčšine natrafíte na motýliky alebo traky iba samostatne a skombinovať ich už je zase práca navyše, takto si tú námahu môžete ušetriť.
Výsledok stojí naozaj zato, koniec koncov veď posúďte sami.


Sofinkin outfit
Košieľka - H&M Boy
Sukňa - ZARA Girl
Kožené topánky - Baťa
Podkolienky - MOE
Mašla - H&M
Traky a motýlik - hand made by Katikaaa kúpite TU

Adamkov outfit
Košielka - Reserved
Rifľové šortky - ZARA Boy
Kožené topánky - Baťa
Podkolienky - MOE
Traky a motýlik - hand made by Katikaaa kúpite TU






Zuzana

No comments:

Post a Comment