Ružová je fresh


Pri správnej kombinácii, odtieni, modeli nám pristane každá farba bez ohľadu na pohlavie.

Ružová je pre dievčatká , modrá pre chlapcov.... stále tomu veríte ?
Toto tvrdenie je už dávno out a myslím si ,že to bolo mylným škatuľkovaním možno posledných 20-30 rokov.
Vráťme sa v detskej móde dozadu celé storočie dokonca aj viac. Deti nosili prírodné farby a materiály. Baretky, traky, slamené klobúky, biele košieľky, hnedé kárované šortky, podkolienky, štrikované vecičky toto všetko a omnoho viac má svoju tradíciu už dlho a my sa tvárime akoby sme objavili Ameriku. Mnohým sa to možno zdá ,že niektoré farby nie sú pre dieťa vhodné, 100 ľudí 100 chutí ale verte mi či nie prírodné farby ( od bielej cez okrovú, šedú, hnedú, krémovú až k čiernej ) sú prirodzenejšie oveľa viac a s dlhšou tradíciou ako vzormi a postavičkami  ,,premotívované,, veci.

Občas aj šatník treba oživiť nejakým tým ,,fresh,, kúskom, a v tom prípade určite vždy siaham, po červenej, žltej (nie neónovej - všetkým neónovým sa ospravedlňujem ale proste zvýrazňovačiek mám dosť zo školských čias keď mi poctivo zaberali polovicu peračníka ), ružovej po prípade aj peknej oranžovej.


Tak ako malým chlapcom aj dospelým mužom ružová pristane, pokiaľ je v správnom odtieni v kombinácii s dobrým strihom (pre mňa jednoznačne ako košeľa a polokošeľa ).
Polokošele sú presne ten kúsok, ktorý spolu s klasickou košeľou a henley t-shirtom, nemôže ani jednu sezónu v šatníku chýbať.



Malý víkendový nákupný výlet vo Voderadoch - tentokrát nakupoval ocino a my sme sa len tak prechádzali, relaxovali, Adamko si zaspomínal ako pred rokom zahodil do jazierka fľašu a ja som Vám zdokumentovala a pripravila malú ukážku aby som Vás presvedčila, že ružová je aj pre chlapcov. :)



















Adamkov outfit:
Polo tričko - ZARA Boy
Kraťasky - ZARA BabyBoy
Sandálky - ZARA Boy
Klobúčik - ZARA Boy





Zuzana

No comments:

Post a Comment