Striped dress




Pásik, prúžky, striped... volajte ich ako chcete, každoročne sa pravidelne a neúnavne vyskytujú v každej kolekcii čo určite teší fanúšikov pásikov- stripedmaniakov...

 Ja medzi nich rozhodne nepatrím ale...je tam to ale, sú proste kúsky , ktoré Vás dostanú aj napriek tomu, že sú vo farbe alebo v tomto prípade vo vzore, ktorý viac menej bežne nevyhľadávate.
U mňa pásiky odjakživa evokovali väzenské oblečenie z kreslených rozprávok...


Ako inak , výnimky potvrdzujú pravidlo, a proste tento kúsok, okolo,ktorého dnes točím si iný ani predstaviť neviem. Pásiky na šatách nie sú tenké pri ktorých by som mala pocit,že sa pozerám na linajkový zošit s nápisom 1.A na prednej strane...Tu ich skôr ponímam ako línie v celku, s perfektným detailom na chrbátiku v tvare X, kde je kúsok chrbátika aj viditeľný. ( proste štýlovka aj ja chcem :( )

Nedávno som svoje pásikavé pravidlo porušila aj pri svetríku v príspevku Kde je sever TU alebo pri žltých šatách v príspevku z rubriky Sashe ,, must - have ,,kabelka by lilitC TU.
 (btw ten okoloidúci sa tam vyskytol čisto náhodne :) )




 

Sofinkin outfit
Šaty - Zara Girl
Kožené sandálky - Zara Girl
Kvietkovaná čelenka - H&M

Zuzana

No comments:

Post a Comment