Kde je sever ?



Krátky príspevok a v hlavnej úlohe pásikavý svetrík z dielne ZARA Boy.
Na pohľad je to len svetrík ako každý iný ale pre mňa nie. Bol to jeden z tých kúskov, ktorý si vydupal môj záujem po okamžitom zhliadnutí.

Adamko je malý prieskumník už od kedy mu to pohyb dovoľoval, čo bolo až príliš skoro (ešte teraz mám pred očami ako sa ani nie polročný plazil po zemi ako vojak v zákope s rukou vpredu a malá slečna mu neúnavne, a hlavne akože nenápadne stúpala po prstoch vždy keď si myslela, že to mama nevidí :) ) a práve preto mi tento jednoduchý ale pre mňa výnimočný svetrík zaimponoval....


Pýtate sa prečo ? Práve pre výstižnú potlač svetových strán na zadnej časti , ktorá mi vykúzli úsmev zakaždým keď mladý pán predo mnou upaľuje....


No tak kde je sever :)
Pekný víkend želáme.... 


Adamkov outfit

Svetrík - ZARA Boy
Skinny nohavice - ZARA Boy
Plátenky - NEXT

Zuzana

No comments:

Post a Comment