Kabelka a peňaženka by lilitC



V nedávnom príspevku o kabelke som naznačila , že sa ešte tejto téme budeme venovať, čomu niet divu ,pretože o týchto nevyhnutných doplnkoch by sme dokázali napísať aj celú ,,bibliu ,, kabeliek nielen príspevok na blog :)

Tentokrát sme výber na SASHE absolvovali spolu so Sofiou.
Dala som jej voľnú ruku, koniec koncov nosiť ju bude predsa ona , pre mňa je výber kabelky tiež hotovou vedou kombinácií a variácií z čoho vyplýva, že si ju najradšej vyberiem sama.

Bola to ona, ktorá si vybrala z produktov od veľmi príjemnej a naozaj šikovnej pani lilitC.
Jej portfólio je naozaj ukážkové, čo nám výber naozaj neuľahčilo práve naopak , pretože by sme si najradšej kúpila všetky a úplne nás potom dostal fakt, že sme si mohli zvoliť ľubovoľnú kombináciu s vlastným výberom obrázka, farieb, vzorov.
U nás po prehodnotení , kombinovaní a viacnásobnom prekonzultovaní s mojou mladou slečnou, sme dospeli k záveru v námorníckom prevedení s kotvičkou.

Po našom približnom opise a predstave nám bola vyhotovená originálna kabelka ku ktorej som si hneď ,,uchňapla ,, aj peňaženku takisto s námorníckym motívom.



Ak aj Vás tieto detailne prepracované kúsky oslovili tak ako nás môžete navštíviť predajcu na SASHE presne  TU .










Sofinkin outfit

Sako - Zara Girls
Šaty - Zara Girls
Balerínky - Zara Girls
Silonky - obchodík BERRY - kúpite TU
Kabelka a peňaženka - sashe by lilitC -kúpite TU
Čelenka - LITTLE PEOPLE - kúpite TU

Zuzana

1 comment:

  1. Tá peňaženka je nádherná :-) . Z takej by bola dcéra nadšená. Miluje námornícke farby :-) . Ja som jej na Vianoce tiež kúpila peňaženku , pretože chce chodiť sama do obchodu, tak aby nemusela nosiť peniaze a nákup v ruke. Má malú peňaženku, kabelku a je nadšená :-) .

    ReplyDelete