Náramky by Bijewel


V dnešnom príspevku zavítame do ženského sveta resp. do toho dievčenského a predstavíme si zopár krásnych kúskov v podobe náramkov.
A ako som sa k nim dopracovala?
Klasický scenár, pôvodne som hľadala niečo iné, ale keď som natrafila na tieto náramky , bolo rozhodnuté. Prvý ma oslovil žltý a to hneď z niekoľkých dôvodov.
Tým prvým je nepochybne žltá farba, ktorá je momentálne u mňa medzi top farbami tohto roka, postupne som sa k nej dopracovala z horčicovej, sama som zvedavá do akého farebného&tónu sa posuniem o rok ( samozrejme moje farebné stálice zostávajú roky nemenné ).

Ďalším rozhodujúcim faktom bol prívesok vtáčika - u nás sú operenci všetkého druhu na zozname želaní či už pod Vianočný stromček alebo narodeniny. :)
Posledný fakt, ktorý to celé zaklincoval bol samotný názov náramka - Happy Girl a to ona je...

Aká by to bola princezná keby nevlastnila náramok pre princezné a hneď rovno dva - Small Princess a náramok pre Malú Popolušku.

Popravde sama som bola zvedavá čo mi príde, na obrázku vyzerali náramky krásne...Moje prekvapenie bolo o to väčšie keď som rozbalila obálku a z nej mi vykukli 3 krásne náramky, starostlivo zabalené každý zvlášť  v priesvitnom obale...
Už teraz si vyberáme ďalšie a vy tak môžete urobiť tiež u výrobcu Bijewel - TU

Náramok Happy Girl









Náramok Small Princess









Náramok pre Malú Popolušku







Sofinkin outfit Happy Girl
Šaty - Zara Girl
Kožené sandálky - Zara Girl
Náramok -  Happy Girl by Bijewel

Sofinkin outfit Small Princess
Šaty - Zara Girl
Náramok - Small Princess by Bijewel
EOS balzam jahôdkový

Sofinkin outfit pre Malú Popolušku
Čelenka - Orsay
Náramok - pre Malú Popolušku
Šaty - hand made

Zuzana

No comments:

Post a Comment