Baretka a nákrčník by R-Line



V dnešnom diely som sa zamerala na doplnky, tentokrát chlapčenské.
Pre mňa sú baretky nezameniteľným kúskom v šatníku, nebudem sa tým tajiť som na nich proste zaťažená.
Každý rok pravidelne čakám čo prinesú na trh nové kolekcie z dielne mojich favoritov ako ZARA, Mango Reserved, NEXT,River Island.....
Zara ma jednoznačne nesklame vždy svojou dobrou klasikou v šedých odtieňoch.
Tento rok som k starej dobrej klasike však chcela aj niečo nové, niečo čo by dokonale podškrtlo outfit Adamka, niečo čo by nemal každý..

Dlho som brázdila po stránkach a nakoniec som sa rozhodla zase raz dať šancu našim výrobcom a moje písmenká viedli na stránku SASHE a veľmi úspešne.
Našla som výrobcu , ktorého fotky doplnkov ma hneď oslovili , áno pôvodne som hľadala baretku ale ten nákrčník s detailom koženky na mňa doslovne kričal, aj keď varianta nákrčníka bola panská , predajca mi veľmi ochotne vyhotovil mini verziu :)


 Tak k nám putoval balíček s obsahom 2 baretiek a nákrčníka od predajcu R-Line ( pozrieť môžete TU )

Objednať si veci hand - made má hneď niekoľko výhod a to:
- vec máte urobenú na mieru, takže je malá pravdepodobnosť, že by Vám veľkosť nesadla ( iba ak by ste zadali nesprávne miery, preto sa radšej pýtajte a poraďte s predávajúcim )

- ochota predávajúceho je na inej úrovni ako vo väčšine masovývh obchodoch, maloobchodníci si Vás ako zákazníka vážia oveľa viac a vyhotovia pre Vás veci s láskou na rozdiel od ľudí, ktorí doslovne ,, otrokárčia ,, v továrňach za almužnu

- paleta vzorov a meteríalov je široká, niesu limitované kocky len v modrých odtieňoch a pásiky len v žltej, vybrať si môžete naozaj z čohokoľvek

- originalita Vášho výrobku za ktorý si zaplatíte / zaručene nebude mať vo Vašom okolí každá tretí človek tú istú variantu ako u bežných značiek pri ktorých sa už človek občas cíti ako v nenútenej rovnošate / aj keď na Vás nebude kričať zvučné logo značky, ktorého hodnota je väčšia ako samotný odev , ale je to originál pre Vás

Dnes si predstavíme baretku a nákrčník pre chlapcov v podaní Adamka , dievčenskú baretku v podaní Sofinky prinesieme v druhej časti.
Materiály oboch výrobkov sú veľmi príjemné, nákrčník je vzdušný vhodný na aktuálne obdobie podobne aj baretka, prepracovanie je naozaj profesionálne, koniec koncov posúďte sami :)







Adamkov outfit
Kardigan - Zara  Boy
Krátke nohavice - Zara Boy
Košeľa - Zara BabyBoy 
Topánky - F&F
Baretka - hand-made by R-Line






Adamkov outfit
Krátke nohavice - Zara Boy
Košeľa - Zara BabyBoy 
Topánky - F&F
Nákrčník - hand-made by R-Line


Zuzana

1 comment:

  1. Úplne dokonalý outfit. Ďakujem za perfektnú prezentáciu a majiteľovi týchto skvelých kúskov prajem, nech sa mu dobre nosia....

    ReplyDelete