The dress




Vraví sa, že šaty robia človeka.
Podľa mňa to nie je celkom tak.
Ja si myslím, že človek robí šaty.
Sú ľudia, ktorí si môžu dať na seba najnovšie "vychytávky" z dielní najdrahších značiek a vyzerajú lacno.
Sú ľudia, ktorí si dajú obyčajné biele tričko a modré rifle a pôsobia luxusne.
Nie je podstatná dokonalosť, luxus ale prezentácia a to čo človek má v sebe.
Istý spôsob charizmy.....



Dobre a dosť bolo omáčok.
Teraz spontánne, bez servítky.
Pôvodne som mala úplne iný článok v hlave ale....
Žlté šaty...
Šaty, ktoré ma dostali najviac z aktuálnej kolekcie ZARA.
Tri týždne som ich mala na notifikácii, kedy budú dostupné.
Vždy som ich nestihla.
Tak som zvolila inú stratégiu a niekoľkokrát do dňa som sledovala či náhodou tá moja XS nenabehne.
Nabehla.
Spokojnosť.
Prišli a boli krásne.
Áno boli.
Moja druhá vášeň, konkrétne ku vláčikom ma o nich pripravila.
Áno, toto je ich prvá a posledná fotodokumentácia v stave akom boli.
Zamazanie od vazelíny a následné zneškodnenie stôp neskončilo bez následkov.
Hej a, že Vanish, škvŕn a špiny sa zbavíš. Zabudli dodať, že aj zmenu farby a fľakov doceníš.
Takže mi nezostáva nič iné ako zase sledovať či budú dostupné alebo si proste "vyvanishovať" aj zvyšok.



Šaty číslo dva bol osud.
Dlho som hľadala čierne s bielymi bodkami.
Žiadne sa mi nepáčili.
Stále mi niečo vadilo.
Keď najmenej čakáš, vtedy nájdeš.
Išla som si pôvodne kúpiť fľašu červeného vína ( ruku na srdce, ktorá matka si občas nepotrebuje dať večer pohár vína k filmu po náročnom dni, keby len pohár však....).
Odchádzala som spokojná s týmito šatami a fľašou vína.
Aj tak sa dá nakupovať.



Nooooo, ale aby som ešte podstatné veci vystihla.
Fotila som sa naschvál bez make-upu.
Naschvál som sa neretušovala.
Upravila som iba farby fotiek.
Prečo?
No lebo nie som dokonalá.
Nie som vyžehlená.
Áno, robia sa mi vrásky keď sa smejem, vyhodí sa mi vyrážka a dokonca teraz pri slnku aj pehy na nose.
Najdôležitejšie je, že som spokojná.
Pretože iná už nebudem.
Som aká som a tým je každý jedinečný.
Každá žena má svoje čaro.
Krása nie je merateľná ničím, pretože každému sa páči niečo iné.
Ja som hrdá na to, že som to ja, že nie som cez kopirák ako ďalších 5 miliónov užívateliek na IG.
Prečo to len tak zo mňa všetko toto vyšlo?
No predovšetkým asi preto, pretože som neskutočne naštvaná, že som si zničila šaty a jednak aj preto, že sa nemusíte hnať za tým aby ste boli ideál.
Nie je dôležité byť dokonalý ale zaujímavý.





Outfits
Yellow dress - ZARA - HERE
Black shoes - ZARA - HERE

Black dres with dots - F&F
Fuchsia shoes - ZARA
Sunglasses - ZARA

Zuzana

No comments:

Post a Comment