Neopren skirt from RESERVED


Poznáte ten pocit keď niečo zbadáte a musíte to mať?...áno poznáme ten pocit aj túto vetu, ktorá už je tak otrepaná, že mi je až trápne ju použiť. Nič budem si musieť ešte asi počkať kým nejaký super blogger/ ka vymyslí nejakú sladšiu a menej používanú verziu frázy "poznáte ten pocit ".

Ako správny fanatik na handry si pravidelne pozerám, čo je nové, čo mi ešte nevypredali, čo kde pridali atď.
Voľakedy som strašne rada chodila do obchodov, bol to pre mňa kvázi ako relax.
Po tom ako som sa však stala dvojnásobnou matkou obchodné centrá rozhodne nevyhľadávam. Keď chcem ísť na kávu či miešaný nápoj, na obed alebo večeru, prikláňam sa komornejšiemu spôsobu akým sú kaviarne a reštaurácie prevádzkované samostatne.
Preto ma neuveriteľne teší, že jednou z možností dnešného digitalizovaného sveta je práve nakupovanie cez internet v pohodlí domova. Tak si môžem zadovážiť veľkosti a modely, ktoré sa mnohokrát v kamenných obchodoch ani nenachádzajú. Mnou najviac navštevované stránky sú RESERVED, MANGO, NEXT, RIVER ISLAND a samozrejme ZARA ale tú musím objednávať cez jednu maminu. Zo zahraničných stránok rozhodne odporúčam moje srdcovky Children salon a Panachekids kde si dokážete zaobstarať krásne a kvalitné kúsky od tých najzvučnejších detských návrhárov. Tu však budete musieť ísť trošku hlbšie do vrecka už len kvôli poštovnému.

Ako som nedávno spomínala na našej FB stránke, túto sezónu to bude jednoznačne o pasteloch. Pre mňa osobne trochu výzva. Keď som zhliadla aktuálnu kolekciu zn. RESERVED mala som skôr problém opačný a to neprepastelovať sa.

Už teraz viem, že mojou najväčšou tohtoročnou srdcovkou bude neoprénova sukňa.
Je dokonalá, nedá sa jej naozaj nič vytknúť. Sedí perfektne, tvar drží perfektne a s farebnými kombináciami môžete priam čarovať vďaka jej neutrálnej farbe.

Pôvodne som mala vyhliadnuté aj šaty, ktoré mali sukňu presne tak isto riešenú a boli vo farbe obdobnej balerínkam na obrázku hore (zelenomodré). Ale ako sa vraví, kto zaváha nemá a tak sa mi vypredali.
Sukničku si môžete zadovážiť priamo TU a to v konfekčnom rozsahu od 92 - 128.





Sofinkin outfit
Skirt - RESERVED 
T-shirt - RESERVED
Wrap Cardigan - RESERVED
Handbag - RESERVED
Hat - ZARA
Shoes - ZARA
Kneesock - MOE

Zuzana

No comments:

Post a Comment