Little Hipster Shop Event




Niekedy menej je viac, niekedy slová nestačia.... Zažiť a vidieť je najviac. Originalita, hravosť a pohodlie. Aj taká je nová kolekcia ktorú vo svojom portfóliu ponúka Little Hipster Shop.


Nemám v obľube Bratislavu a osobne to bolo po prvý krát, čo som po nej šoférovala sama iba s "Aďkou " z WAZE  a dali sme to na výbornú.
Majiteľka tohto obchodíku mi však za to stála.
Veľký človek s veľkým srdcom.
Jeden z prvých značiek s ktorými sme ako blog začali spolupracovať a jedna z mála, kvôli komu sa do nášho hlavného mesta oplatí cestovať 180 km aj viackrát za rok.
Ja som sa osobne teraz zúčastnila bez všetkých dvoch "mini me veľkých", nakoľko jedno je už druhý rok školopovinné a to druhé malo maškarný :D
Tak som si to vychutnala na individualistu s foťákom a dovolila som si aspoň malú fotoreportáž. Príjemné pozeranie a objednávanie Garderobáci :)
// celú ponuku nájdete TU









































Zuzana

No comments:

Post a Comment