2 TOP BIO products



SOS Krém od francúzskej Sophie la Girafe


SOS krém patrí asi medzi najžiadanejšie produkty v rade bio kozmetiky vôbec. Jeho použitie je skutočne všestranné a neurobíte chybu keď po ňom siahnete v ktoromkoľvek ročnom období. Používať ho môžete na celé telo a priznám sa, že ja sama som ho jeden čas používala na pleť, keď mi došiel môj krém a nevedela som sa zorganizovať ísť si po druhý :) (a ja si skutočne hocičo na pleť nedám ) Myslím si, že ho veľmi predstavovať netreba, nakoľko sme už na neho pred vyše rokom písali recenziu. Bol testovaný v rôznych podmienkach na Adamkovi, keďže jeho pleť je veľmi citlivá, predovšetkým na tvári.
Pre prípad, že by ste ale nevedeli prečo u nás patrí medzi top 2 bio produkty, malý popis.

Zloženie:
  •                Biely čaj - antioxidačné ochranné účinky
  •                olej KARANJA - pre prirodzenú ochranu pred UV
  •                makadamiový vosk a maslo shea
  •                Titanium dioxide
  •                skvalén
  •                Aloe vera a levanduľová voda - upokojujúce účinky
  •                extrakt z tymiánu a čajovníka - pôsobia protizápalovo, zmierňujú zápaly

Použitie:
SOS krém je vhodný počas celého roka. Tak ako chráni pokožku v lete pred slnečným žiarením a pred vysušením, rovnako ju chráni aj počas mrazov.
Krémik stačí nanášať v tenkej vrstve.

Osobná skúsenosť - Rýchlo dokáže zjemniť začervenanie pokožky na tvári po pobyte v nepriaznivom počasí a zvláčniť suché miesta na rukách medzi prstami.

certifikované medzinárodným certifikátom Ecocert
Kúpite TU



    Kondicionér na vlásky od talianskej Linea Mamma Baby

    Kondicionér som si zaobstarala pre Sofinku, pretože nie je majiteľkou hustých a pevných vláskov. Práve naopak, má ich jemné so sklonom rýchlo sa lámať.
    Okrem špeciálneho šampónika som hľadala ešte niečo navyše, čo jej vlásky posilní a poskytne im dostatočnú výživu. Zároveň som nechcela jej vlásky zaťažovať už od útleho veku chemickými prípravkami.
    Počas nakupovania oblečenia v Little Hipster som narazila na kozmetiku zn. Linea Mamma Baby, ktorú majú v ponuke.
    Tak sme objednali, vyskúšali. Po mojej pozitívnej skúsenosti zaraďujem tento produkt medzi naše TOP 2 produkty, ktoré nám nesmú celoročne chýbať v kúpeľni.

    Zloženie:
    •                výťažky z nechtíka a harmančeka, ktoré pochádzajú z ekologického hospodárstva a majú ochranné a zjemňujúce účinky
    •                výživný a posilňujúci jojobový olej a bambucké maslo s revitalizačnými, rekonštrukčnými a výživnými vlastnosťami.

    Použitie:
    Kondicionér stačí rovnomerne naniesť na vlhké vlásky, nechajte chvíľu pôsobiť ( ja si to odsledujem väčšinou tým, že počas doby pôsobenia umyjem telíčko ) a nakoniec opláchnuť.
    Neobsahuje SLES-SLS
                        farbivá
                        bez parabénov,
                        bez PEG
                        bez EDTA

    Osobná skúsenosť - Vlásky sú lesklé, na dotyk pevnejšie a oveľa ľahšie sa rozčesávajú.

    dermatologicky testované, testovaný na chróm - kobalt - nikel.
    Kúpite TU


    Zuzana

    No comments:

    Post a Comment