Dolly by Le Petit Tom

 


Neobyčajné, okúzľujúce, nadýchané, luxusné a ešte omnoho viac synoným opisujúcich ich krásu by som vedela vymenovať pri týchto sukniach.

Bola to láska na prvý pohľad. Poznáte ten pocit, proste od okamihu ako to zbadáte nemôžete nato prestať myslieť, už kombinujete, predstavujete si konkrétne príležitosti pri ktorých to budete nosiť....Proste bola som v tom až po uši.

Prvá dilema okamžite nastupuje pri výbere z tej pre Vás takmer nekonečnej škály farieb....áno všetky by sa zmestili do skrine a ak nie kúpim skriňu :)
Výber sa pomaly ale zužuje , nie všetky veľkosti u konkrétnych farebných variantoch sú dostupné, potrebujem totiž dve pre mňa a moju malú princeznú.....

Zvíťazila staroružová, dobre kombinovateľná, aj napriek ružovej farbe , ktorú ja pravdu povediac až tak veľmi nemusím, pokiaľ však ide o staroružovú ten ,,dymový,, podtón, ktorý potláča ružovú klasiku..... Je to proste ona ,, MAČACIA Princezná,,.......

 

 
 

  

 

  

 

Zuzana

No comments:

Post a Comment