Butterfly




Pred nejakým časom - neviem konkrétne definovať či išlo o mesiac, dva, tri...nakoľko sa pre mňa čas neskutočne zlieva do rýchleho kolobehu....
Vrátim sa ale k téme.
Pred nejakým časom, sa ma Sofia spýtala akým zvieraťom by som chcela byť.
Neviem síce z akého titulu ju to napadlo a dodnes som sa nedopátrala podstaty. Možno to chcela len porovnať so svojimi preferenciami.
Každopádne som jej nechcela povedať niečo len aby bolo. Snažila som sa nad tým chvíľu premýšľať a dať jej odpoveď stotožnenú so mnou.


Motýľ..... áno chcela by som byť motýľ.
Aj na úkor toho, že žije len veľmi krátko, no napriek tomu plnohodnotne a naplno.
Vychutnáva si voľné lietanie oblohou. Jeho domovom je zakvitnutá lúka a každý jeden lúč slnka ho hreje na krídlach
Motýľ je éterický, plachý, vyčaruje šťastie v očiach a úsmev na tvári.
Motýľ je proste motýľom.


"Nezáleží na tom ako dlho niečo robíme, ale na tom akú stopu zanecháme. "
                                                                                            Sof&Adamoo








Zuzana

No comments:

Post a Comment