Adam in the Coat




"Adam nebež po schodoch lebo spadneš!"......."Ja nie som Adam, len Adam, ja som Adam v kabáte !"
Vtom som ho začala vidieť aj ja.
Adama v kabáte.
Adama, bez ktorého a jeho každodenných hlášok by bol deň všedným.
Pre neho aj kabát má funkcie, ktoré z neho robia niečo iné ako len Adama.
Neviem, či sa mi niekedy v nejakej sérii podarilo zachytiť väčšinu jeho osobnosti tak ako v tejto.
Od nevinného zlatíčka, prieskumníka, až po tvrdohlavého mladého pána, ktorý si žije svoj svet.
Svet v ktorom každá jedna maličkosť (aj schodisko) niečo vyjadruje a má svoj, mojimi očami neviditeľný, význam.
Editoriál inšpirovaný práve ním.













Adam wears 

Sweater - ZARA - HERE
Coat - ZARA Capsule Collection - HERE
Skinny Jeans - ZARA - HERE
Boots - EN*FANT - predáva Little Hipster 

Zuzana

No comments:

Post a Comment