Prepare for school - NEW BACKPACK from MadPax

Pomaly ale isto sa prázdniny blížia ku koncu.
Niektorých to čaká po prvý krát, iných už po niekoľký.
Nám sa zrazu prázdniny zdali prikrátke. Keďže už vieme čo bude nasledovať, nadšenie z príchodu školského roka už nie je také ako pred rokom.
Kolotoč, ráno vstať, škola, škôlka, krúžky, učiť a dookola. Tak som si všetky veci čo by mi pripomínali september nechala na záver.
Na poslednú chvíľu ešte budem dokupovať školské potreby. Minulý rok v eufórii boli nakúpené už pól roka dopredu / niektoré rok.
Skutočne si nepamätám leto, ktoré by mi zbehlo rýchlejšie ako toto.
Určite je to podmienené aj tým, že som bola viac mimo ako doma, riešila som veľa vecí naraz. Nestíhala som si uvedomiť rýchlosť a nenávratnosť času.
Ale dobre, už som sa predovšetkým skonsolidovala a snažím sa opäť nabehnúť do režimu.
Ak si pamätáte Sofinka nastúpila do školy s netradičnou, no zaujímavou taškou od značky Bakker Made with Love ( príspevok si môžete pripomenúť TU).
Tradičná aktovka pre prváčika, ktorú je pri nástupe do druhého ročníka potrebné vystriedať, najmä kvôli veľkosti. (myslím si, že už by nebola postačujúca na obsah kníh)
Mala som už dávnejšie užší výber ale konečnú variantu som nechala na Sofii, nakoľko som jej to sľúbila.
Dala som jej na výber niekoľko značiek a variant, ktoré prichádzali do úvahy aj po ergonomickej stránke, aj po tej vizuálnej.
Sofi si vybrala tašku značky MadPax. Tí čo sledujete blogy a detské trendy, ste už o tejto značke určite počuli. Pravdepodobne skôr vo forme "pichliačovej / ježurovej".
MadPax však vo svojom portfóliu ponúka aj iné modely, nie len klasické t-rexové.
Okrem bubliniek, či spider-vakov (určite zaujímavá varianta pre všetkých super-hrdinov :)), môžete siahnuť aj po takýchto zaujímavých reliéfnych tvaroch ako má napríklad Sofi.
Taška je vzhľadom na jej veľkosť skutočne ľahká a praktická. Navyše zase - raz odlišná a zaujímavá.
PS: Slečna už poctivo vybrala aj pre Adama :D



Sofia´s outfit
Shirt - Reserved
Skirt - Reserved
Backpack - MadPax - HERE

Zuzana

No comments:

Post a Comment