Alice & Alice SS 2017 event


Včera sme sa zúčastnili malej prezentácii noviniek na sezónu Spring/ Summer 2017, ktorú organizovali majiteľky onlineového konceptového e-shopu, ktorý poznáte pod názvom Alice&Alice. Prezentácia sa konala v malej útulnej zmrzlinárni KOUN.
Mali sme možnosť vidieť, ohmatať kúsky z dielne minimalistickej Motorety, farebnej Wolf&Rita či materiálovo veľmi príjemnej značky Macarons.
Mne osobne veľmi chýbala značka Little Creative Factory. Kolekcia sa pre veľký záujem ešte dokončuje, ale prešla som si ich katalóg a skutočne je sa na čo tešiť.
Asi najväčším favoritom všetkých detí (okrem zmrzliny) bol klobúčik zn. Motoreta, ktorý som spomínala aj ja v našom článku o top klobúkoch na túto sezónu a zjavne som sa nemýlila :)
Poďme sa spolu pozrieť, čo nás oslovilo a na čo stavili jednotlivé značky.

Motoreta sa nesie už klasicky v jednoduchosti a minimalizme. Tak ako aj v predošlých kolekciách aj v tejto si zakladá na minimálnej farebnej kombinácii, čo z jednotlivých kúskov robí elegantné a ľahko kombinovateľné.
Kľúčovými sú jednoznačne červené šaty a v chlapčenskej kategórii pruhované košieľky.


Wolf & Rita naopak pravidelne zásobuje svoje kolekcie, farbami, vzormi a živosťou. Čo k hravému detstvu patrí. Z tejto kolekcie ma najviac oslovila čierna volánová blúzka, ktorú by som štýlom zaradila skôr k Motorete, ale je to príjemné obohatenie portfólia tejto značky.
Milým prekvapením boli plavky, ktoré svojim dizajnom patria medzi horúcich kandidátov.



Nemecký Macarons si svoj rukopis dizajnu ponecháva aj na túto sezónu. Prúžky, línie, geometrický nádych a kvalitné prevedenie nájdete v každom jednom kúsku. Nezameniteľnou črtou tohto výrobcu je obojstranné prevedenie vecí. Stačí si tak tričko iba prevrátiť a nový outfit je na svete.






Zuzana

No comments:

Post a Comment